.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا به دنبال کسب پیروزی در اهواز
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز مهمان استقلال ملاثانی است.

به گزارش شمال نیوز، رایکا بابل در هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم استقلال ملاثانی خواهد رفت.

 

تیم رایکا بابل که در ۴ دیدار اخیر خود شکست را تجربه نکرده است، در بازی گذشته خود هم در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد.

 

رایکایی‌ها که همچنان با توجه به مصدومان زیادی که دارند از کمبود بازیکن رنج می‌برند، این بار باید مقابل تیم سر سخت استقلال ملاثانی قرار بگیرد.

 

تیم استقلال ملاثانی که این روز‌ها وضعیت مناسبی ندارد و تا پای کناره گیری از رقابت‌های لیگ دسته اول هم پیش رفته که حتی در هفته گذشته نیز تمریناتشان تعطیل بود.

 

شاگردان ابراهیم اشکش حالا باید در شرایطی به مصاف تیم رایکا بابل بروند که از هفته یازدهم به بعد هیچ پیروزی را به دست نیاوردند و در ۷ بازی گذشته خود یک شکست و ۶ تساوی را کسب کردند.

 

تیم رایکا بابل هم اکنون با کسب ۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست، ۲۲ امتیازی است و در رده نهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

 

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی با ۴ پیروزی ۹ تساوی و ۴ شکست با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات ایستاده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.